Tuesday, April 09, 2019

Дайдо - Цагаан дарцаг

За эмочдодоо зориулаад "Цагаан дарцаг" хэмээх сайхан дууг монголчиллоо. Таалан болгооно уу.

Дайдо - Цагаан дарцаг

чамд би хайртай гэж хэлэх ёсгүй,
чин сэтгэлийн минь хайр дууссан гэж
бодож явдгийг чинь мэднэ ээ, гэхдээ
хэлээгүй ч гэсэн мэдэрч яваа минь
хэцүү хэрэг биш гэж үү?

зовоох гээгүй юм шүү чамайг, би амлая
зогссон газраасаа үргэлжлүүлэх хүсэл ч алга

гар өргөн би бууж өгөхгүй ээ
гарцаагүй энэ хөлөгтэйгээ хамт живье
үүдэндээ цагаан дарцаг ч өлгөлгүй
үүрдийн хайраа тээсээр би явъя

эргэж ирье гэвч би
эгэлгүй их сүйрлийг үлдээж одсонсон
дандаа чамайг зовоодгоос болоод
дахин надтай ярихгүй гэвэл, би ойлгоно оо

“бүх юм дууссан” гээд буруу хараад явбал
буруутгахгүй ээ, чиний зөв

гар өргөн би бууж өгөхгүй ээ
гарцаагүй энэ хөлөгтэйгээ хамт живье
үүдэндээ цагаан дарцаг ч өлгөлгүй
үүрдийн хайраа тээсээр би явъя

бидний зам огтлолцоно
би үүнд итгэлтэй
байсан бүхэн
байх болно, яг хэвээрээ
гэвч би хэлээ хазна
гэмгүй царайлж дуугүй өнгөрнө
магад чи эс анзаарна
мартаж гэж буруу бодно

гар өргөн би бууж өгөхгүй ээ
гарцаагүй энэ хөлөгтэйгээ хамт живье
үүдэндээ цагаан дарцаг ч өлгөлгүй
үүрдийн хайраа тээсээр би явъя

гар өргөн би бууж өгөхгүй ээ
гарцаагүй энэ хөлөгтэйгээ хамт живье
үүдэндээ цагаан дарцаг ч өлгөлгүй
үүрдийн хайраа тээсээр би явъя

гар өргөн би бууж өгөхгүй ээ
гарцаагүй энэ хөлөгтэйгээ хамт живье
үүдэндээ цагаан дарцаг ч өлгөлгүй
үүрдийн хайраа тээсээр би явъя



Д.Цогчулуун 2019.04.09

No comments: