Monday, March 09, 2020

АЗ ЖАРГАЛ



“Амьдрал нулимсанд дургүй” гэж монголоор гаргадаг киноны энэ нэг хэсэгт би дуртай. Олон гоё хэсэг бий л дээ. Гошагийн гутал руу хардаг хэсэг, архи хундагаладаг хэсэг гэх мэт. Гэхдээ энэ хэсэг л их аятайхан санагддаг. Александрагийн найз залууг хуучин найз залуу нь хэдэн залуутай нийлж дээрэлхээд байгааг сонссон Гоша найзтайгаа ирж тусалдаг. Энэ Александрад багадаа хальт шохоорхол зарлаж байсан даа. Хараад л баймаар сайхан эмэгтэй.

***

- Ээжид хэлэх үү?

- Хэрэггүй дээ.

- Хэлмээр санагдаад байна аа. Та ёстой жинхэнэ эр хүн юм.

- Байдаг л эрэгтэй шүү дээ. Халамжлах бас шийдэмгий байх бол эр хүний л хийх ёстой ажил. Эмэгтэй хүнийг хоол унд хийдэг гээд магтан дуулаад байдаггүй биз дээ?

- Би бол хоолонд таг шүү.

- Яах вэ, заагаад өгчихнө.

- Гога, та үргэлжлүүлээд суралцъя гэж бодож байгаагүй юу?


- Яах гэж?

- Та сайн дарга болох ч байсан юм бил үү.

- Яах юм, хүн болгон дарга болох албатай юм уу?

- Албагүй л дээ, гэхдээ бүгд л хүсдэг.

- Ромд нэг тийм хаан байсан юм. Диоклетиан гээд. Эзэнт гүрнийхээ ид цэцэглэн хөгжиж байх үед эрх мэдлээсээ татгалзаад, хөдөө явчихсан гэдэг юм. Эргэж ирээч ээ энэ тэр гэж гуйцгаахад нь “Миний ургуулсан байцааг харсан бол намайг ятгах гэхээ болино доо, та нар” гэж хариулсан гэдэг.

- Тэгээд хариагүй юм уу?

- Хариагүй ээ. Гэхдээ түүхэнд мэдэгдэж байгаа ганц тохиолдол нь энэ байх л даа.

- Та тэгэхээр байцаа ургуулах сонирхолтой байгаа юм биз дээ?

- Би дуртай юмаа л хийх сонирхолтой байна. Хүмүүсийн хошуураад байгаа юм руу, эсвэл хийх ёстой, ашигтай гэж бодсон юмыг биш. Би ажилдаа дуртай, намайг очихоор хамаг юм хөдөлж эхэлдэг болохоор. Найзууддаа хайртай, хэзээ ч уйддаггүй, үргэлж шинэ байдаг болохоор. Ээжид чинь хайртай, яагаад гэвэл... яагаад гэвэл хайртай болохоороо л тэр. Юундаа инээгээд байгаа юм?

- Тантай ч уйдахгүй юм аа. Тэгэхээр та хамгийн аз жаргалтай хүн байх нь ээ?

- Яг ч гүйцэт жаргалтай биш юм аа. Одоо ганц аяга ундаа уучихвал хамгийн аз жаргалтай хүн болох гээд байна.

Монголчлон бантагнасан Д.Цогчулуун
2020.03.09

Зургийн эх сурвалж: https://kino.rambler.ru/actors/43738429-kak-segodnya-vyglyadit-aleksandra-iz-filma-moskva-slezam-ne-verit/

Бичлэгийн хаяг: https://www.youtube.com/watch?v=WbNrLyrhI9I


No comments: