Friday, February 28, 2020

ИЛБЭДҮҮЛСЭН НЬ


Аивор Палсдоттир гэж энэ Фаро арлын дуучин хүүхнийг сонсдог болоод удаж байна өө. Бусад дуунуудыг нь сонсож үзээгүй л дээ, ганц энийг л сонсдог. Анх үзэхдээ уул хадтай, ус ногоотой газар амьд тоглолт хийж байгаа бичлэгийг нь үзсэн юм. Яасан сайхан байгальтай газар вэ гэж бодоод л харж байгаад дуунд нь дурлачихсан хэрэг. Тэгээд сая “ер нь энэ дуу ямар утгатай дуу вэ?” гэж бодоод хартал угаасаа илбэдэх ёстой дуу байсан байна. Дууны нэрийг “илбэдүүлсэн” гэдэг юм байна шүү.
Илбэдүүлсэн
Илбэдүүлжээ би, илбэдүүлчихэж
Шидтэн ирээд шившчихсэн байна, намайг
Зүрх сэтгэлийн минь гүнд хүртэл илбэдэж,
Зогсолтгүй дүрэлзэх гал өрдөж орхисон байна.
Илбэдүүлжээ би, илбэдүүлчихэж
Шидтэн ирээд шившчихсэн байна, намайг
Зүрхний минь голд ортол илбэдэж,
Зогсож байсан газрыг нь нүдээ чилтэл харна, би.



No comments: