Saturday, October 17, 2020

ДУУЛАХ ДУУГААРААН АЛГУУРХАН НАМАЙГ АЛСААР

 Роберта Флакийн "Killing me softly with his song" гэдэг дууг монгол руу буулгасын. Хоббиг яалтай ч билээ.


Цагийг эзэлсэн бүтээлүүд гэж байдаг. Роберта Флакийн энэ дуу бол яахын аргагүй тэдний нэг. Сонсох дуртай дуунуудынхаа нэгийг монгол хэл рүү буулгая гэж хааяа боддог байснаа өнөөдөр ийнхүү гүйцэлдүүлэв. Таалан болгооно уу. *** Бичлэгийг энэ хаягаас сонсонгоо уншаарай. https://www.youtube.com/watch?v=dpNdMIAnKko

*** ДУУЛАХ ДУУГААРААН АЛГУУРХАН НАМАЙГ АЛСААР Хурууныхаа үзүүрээр зовлонг минь хөндөн гижигдээд Хэлэх үгсээрээ амьдралыг минь хүүрнэн өгүүлээд Дуулах дуугаараан алгуурхан намайг алсаар Дуулах дуугаараан алгуурхан намайг алсаар Хэлэх үгсээрээ хамаг амьдралыг минь хүүрнэн өгүүлж Дуулах дуугаараан алгуурхан намайг алсаар Сайн дуу дуулж гэж би түүнийг сонслоо Сүрхий хэв маягийг нь ч бас дуулсан Хэр дуулахыг нь сонсоюу гэж зорин очив Хэсэгхэн азнаж дууг нь анирдав Тэнд байж байна, залуухаан хүү Тэр хүү, өмнө хараагүй үл таних тэр. Хурууныхаа үзүүрээр зовлонг минь хөндөн гижигдээд Хэлэх үгсээрээ амьдралыг минь хүүрнэн өгүүлээд Дуулах дуугаараан алгуурхан намайг алсаар Дуулах дуугаараан алгуурхан намайг алсаар Хэлэх үгсээрээ хамаг амьдралыг минь хүүрнэн өгүүлж Дуулах дуугаараан алгуурхан намайг алсаар Халуу дүүгэж хамаг бие минь бадайрав Хүрээлэн буй улсаас жигтэйхэн зовов Бичсэн захиаг минь олж аваад Байгаа бүх хүнд чангаар уншиж байгаа мэт Удахгүй зогсоосой гэж дотроо залбирсан ч Улам л цаашаа зогсолгүй явсаар Хурууныхаа үзүүрээр зовлонг минь хөндөн гижигдээд Хэлэх үгсээрээ амьдралыг минь хүүрнэн өгүүлээд Дуулах дуугаараан алгуурхан намайг алсаар Дуулах дуугаараан алгуурхан намайг алсаар Хэлэх үгсээрээ хамаг амьдралыг минь хүүрнэн өгүүлж Дуулах дуугаараан алгуурхан намайг алсаар Хамаг зовлон зүдгүүр юутай минь Хуучин танил мэт дуулж орхих шиг Намайг тэнд байхгүй мэт Нэгд нэгэнгүй нэвт харах юм, гэхдээ Цангинатал дуулах л гэж тэр иржээ Цэвэр тунгалаг, тод хоолойгоороо Хурууныхаа үзүүрээр зовлонг минь хөндөн гижигдээд Хэлэх үгсээрээ амьдралыг минь хүүрнэн өгүүлээд Дуулах дуугаараан алгуурхан намайг алсаар Дуулах дуугаараан алгуурхан намайг алсаар Хэлэх үгсээрээ хамаг амьдралыг минь хүүрнэн өгүүлж Дуулах дуугаараан алгуурхан намайг алсаар *** Монголчлон буулгасан: Д.Цогчулуун 2020.10.17 Интернэтээс хэзээ нэгэн цагт хувийн цуглуулгад хуулж авсан зургийг чимэг болгон зүүлээ.

No comments: