Tuesday, December 15, 2020

5 Seconds of Summer - Youngblood

 Өнөөдрийн дуу

Зуны таван эгшин гээд хамтлагийн Цус шингэн гэж дууг ойрд их сонсоод байгаа. Клип нь бас их хөөрхөн. Зүгээр сонсгож байхаар гээд эхний бадгийг нь монголчилчихлоо.
***
Хэлж асан үгээ санана уу чи
Хайрлана аа, үхэн үхтлээ гэж байсан
Хамаг бүхнээ надад зориулна гээд
Хэнийх ч биш зөвхөн минийх гэсэн
Хонгор минь хайрт минь л гэдэг байсан
Харин одоо намайг элдвээр дуудах
Хүний эрээнийг таних биш дээ ямар
Хийдэг зүйлийг минь над дээр үйлдвэй чи
Чи түлхэнэ, би ч бас түлхэнэ, чамаас холдоно
Чамаас холдон одно
Чамд би өгнө, өгнө, ахиад л өгнө
Чи өгсөн болгоныг минь авна
Цус шингэн чи минь
Хүслээ хэлнэ, хүслээн хэлнэ
Зайлаад өгөөч гэж надаас хүснэ
Үхэх үйлтэй би энэ орой дэмий холхино
Чамд гэхдээ хэрэгтэй, чамд хэрэгтэй
Цаг үргэлж л хэрэгтэй байдаг
Тийм ээ, өө өө
Цус шингэн чи минь
Хүслээ хэлнэ, хүслээн хэлнэ
Эргээд ирээч гэж надаас хүснэ
Үхэх үйлтэй би энэ орой дэмий тэлчилнэ
Надад гэхдээ хэрэгтэй, надад хэрэгтэй
Цаг үргэлж л хэрэгтэй байдаг
Тийм ээ, өө өө



No comments: