Wednesday, June 19, 2019

ӨРӨӨСӨН НҮДТЭЙ ТАХИА

Багадаа "Лалар хэрээ" гэж үлгэр уншиж байсан л биз дээ? Ганц нүдтэй гэсэн үг юм гэсэн. Би боддог юм энэ тухай. Өрөөсөн нүдтэй юм болов уу эсвэл угаасаа циклоп шиг магнайдаа ганц нүдтэйг хэлдэг юм болов уу?

ӨРӨӨСӨН НҮДТЭЙ ТАХИА 

Эцэг минь, эгч ахан дүүс минь
Эвлэлдээд олуул наарыч.
Галзуурч эмоороод хэрэг алга
Гиюүрлээс минь намайг аврыт.
Гал байна, ус байна
Алийг нь дагахаа ч мэдэх юм алга
Хайрлаж энэрэх үү, харзнаж суух уу
Хэрхэхээ ч мэдэж байгаа юм алга.

Наарыч, намайг тэврээч
Наарыч, гараас хазаад окыч.

Би яг л өрөөсөн нүдтэй тахиа, эсвэл хоёрхон хөлтэй нохой шиг
Галын өрөөнд тархиа агшааж бас зүлгэн дээр сарих нохой шиг.
Аавын гэрт дагуулж орох хүүхэн би лав биш
Аяа чөтгөрийн шаналлыг тэнгэр бурхан л ойлгоно биш үү
Хэний ч төлөө өөрчлөгдөж би чадахгүй ээ.



"One Eyed Chicken"

Oh Father come together
My sisters and all my brothers
Apathy getting crazy
Help me understand
There's water there fire
Which one should I aspire
Compassion or reaction
What will command

Reach out and hold me
Reach out and bite my hand

I'm like a one-eyed chicken and a two-legged dog
Shrinking heads in the kitchen then I piss on the lawn
I'm not the kind of woman that you want to take home
Only heaven knows a devils pain
I just can't change

No comments: