Thursday, March 08, 2007

Хєлбємбєгийн Лиг

Ямар ч спорт сонирхдоггvй байсан намайг гэнэт хєлбємбєг гээд солиороод унахаар зарим хvмvvс гайхсан байх даа. Тэхдээ л энэ спортын амтанд нэг орчихвол гарч чаддаггvй юм байна. Хєлбємбєгийн сонирхогчдын лигт шvvгч хийж байсан гэхлээр зарим хvмvvсийн нvд бvлтийж ирээд л гэдсэн дээр минь тусдаг юм. хаха. Сайн шvvж байсан гэхгvй л дээ. Тэгэхдээ л чадлаараа л шvvж байсан. Ємнє нь зєв зvгээр тоглоцгоодог байсан хvмvvс шvvгчтэй болоод ирэхээр эрс єєрчлєгддєг юм билээ. Маш єрсєлдєєнтэй, ширvvн тоглолтууд болж эхлэхэд тоглолттой єдрvvдэд єєрийн эрхгvй зvрх дэлсээд ирдэг болж байсан юмдаг. Багуудад байдаг найз нар минь хоорондоо єрсєлдєж эхлэхэд би дунд нь шvvгээд л зогсож байв. Бусад багууд хардах байх гэж бодсондоо тэд нартай ярихаас зайлсхийж шvvгээгvй vедээ холхон зогсох санаатай болсон.

Анх Спортын Цонх сэтгvvлийн сайт дээр байдаг форумын хэсэг нєхєд ярьж байгаад тоглов. Хvvхдийн Паркын Стадионд. Би ч хийх юмгvй байсан тул аль ч хамаагvй нэг багийнх нь 12 дахь тоглогч хийхээр очлоо. Тэгэхэд Улаануудынх байх аа (Сvvлд Студентс болсон) нэг тоглогч нь цаг хараад єгєєч гээд би ч татгалзсангvй цаг харж єглєє. Сvvлд форумаар ярьцгааж байгаад нэг Лиг зохион байгуулбал ямар вэ гэсээр "Спортын Цонх - Сонирхогчдын Лиг" гэж зохион байгуулахаар болов. Анхны багууд нь Голомтын ажилчдын баг, Спортын цонх баг, Улаанууд, Фриэндс, Рокерууд, Таван цагариг сэтгvvлчдийн баг гэсэн зургаан баг байлаа. Намайг цаг харж єгч байсан гэснийг сонсоод тэгсэн vv яасан нєхєд намайг шvvгчээр ажиллаач гэж хvсэхэд би удаан бодсонгvй зєвшєєрєв. Цаг хараад шvгэл vлээгээд явахад юу нь хэцvv байхав дээ гэж би бодсон юм. Ааа яаяаяа ямар хол андуурч байж вэ? Хамгийн анхны тоглолт Голомт версус Рокэрс байсан юмдаг. Манай хоёр найз хоёр багт тоглодог байв. Yvгий Рокэруудын багт, Оогий Голомтын багт. Тоглолт эхлээд л би шvvгчээ хийгээд л гvйж байв. За нэг ч их гvйгээгvй юм аа. Холоос харсгээд л явж байлаа. Тэгсэн чинь манай хоёр найз яг хоорондоо таардаг юм. Бємбєг Оогийгийн гарт хvрчив vv дээ гэж би халти харчаад байж байтал хvмvvс "гар, гар" гээд л орилолдоод эхлэв. За тээр тэгсэн байна гэж би бодоод л шууд шvгэл vлээв. Гар хvрсэн гэнгvvтээ би Yvгийгийн багт бємбєгийг єглєє. Оогийгийн царай хачин болоод л ирлээ. Тэрээр Yvгий рvv гайхсан царайтай харахад цаадах нь мєрєє хавчсанаа "Шvvгчийн vг хууль гэж чи єєрєє хэлээ биз дээ" гэдэг юм даа. Цаана нь хvмvvс орилолдоод л "Шvvгч нь Рокеруудын хvн байна ш дээ" гээл. Сvvлд сонсох нь ээ бємбєг Оогийгийн биш Yvгийгийн гарт хvрсэн юм байна лээ л дээ. Анхны шийдвэр маань ингэж буруу хийгдэж байсан юм даа. Дараа нь олон ч буруу шийдвэр гаргаж байсан боловч зєвийг бас олон хийсэн байх гэж найднам. Тэр тэмцээнд хамгийн их таалагдсан баг Улаанууд байх аа. Ихэвчлэн оюутнууд, сурагчдаас бvрдсэн, МанЮ Ливерпvvлийн фэнvvдийн баг байв. Зохион байгуулалт бага зэрэг сул боловч тоглолт нь орон гаран баг байсан юм даг. Нэг тоглолт дээр конкурс таараад. Тэднийхэн бараг ташраараа байдаггvй. За яаая гэхэв гэж бодоод хожигдсонд тооцох гээд байж байтал хvмvvс нь ганц нэгээрээ цувж ирсээр байгаад 8 болж арай гэж тоглож билээ. Тэр тоглолтод тэд маш сайн тоглосон.

Энэ тэмцээн манай хєлбємбєгийн хєгжилд сvртэй том биш ч гэсэн зохих хэмжээний тvлхэлт vзvvлсэн байх гэж би боддог юм. Ер нь сvvлийн vед хєлбємбєгийг хєгжvvлэх юмсан гэсэн нэг амбицтай болж эхэлж байна. Юм л бол янз бvрийн тєлєвлєгєєнvvд бодогдоод. Заримдаа би мєнгє багатай байсан нь яамай даа гэж бодох юм. Их мєнгєтэй байсан бол ямар нэг тєлєвлєгєєндєє зарцуулчихсан байхгvй юу. хэхэ За яах вэ тэхдээ нэг бодсон м бий шvv.

1 comment:

Anonymous said...

Saihan dursamj shuu