Monday, March 05, 2007

Зодоон

Нас маань аль хэдийн 28 гараад явчлаа. Энэ хугацаанд миний амьдрал хэрхэн єнгєрснийг би хааяа боддог юм. Нээх цаг зав зориулж суугаад бодохгvй л дээ. Зvгээр л халти халти бодогддог юм. Бусад шиг адал явдалтай амьдарсангvй ээ. Байдаг л нэг барайны шил гэдэг шиг. Биеийнх нь хэлбэр хvртэл варьены шил шиг. Тэгэхдээ би одоо жимд явж байгаа л даа. Элдэв дасгал хийж байгаа. Нэг их турах дуртайдаа биш л дээ. Ажлын шаардлагаар гэх vv дээ. Инженер болж байгаа болохоор элдэв хєдєлгєєн шаардсан ажил их хийж байгаа юм. Гэдэс их саад болох шинжтэй.

За хадуурах нь, тvрvvн эхэлж байсан яриагаа vргэлжлvvлье.

Миний амьдрал тийм ч их адал явдалтай байсангvй. Ер нь ийм байсан нь миний єєрийн зантай холбоотой байх гэж би нэгэнтээ бодож билээ. Би их дєлгєєн /хvмvvсийн ярьж байгаагаар/, баргийн юманд нээх адгаад байдаггvй, хурдан огцом шийдвэр гаргадаггvй, элдэв спорт сонирхдоггvй, мангар ичимхий, номноос салдаггvй, гэрээс гардаггvй хvvхэд байлаа. Сахилгагvй зан минь маш дотно хvрээнийхний дунд л илэрдэг байв. Ийм хvнээс ер нь аливаа адал явдлыг хvлээх vv? Одоо заримдаа сууж байхад хааяа ч болтугай нэг зvггvйтэж байх нь яав гэж бодогддог юм. Тайван сайхан амьдарсаар ирсэндээ харамссан юм биш л дээ. Сандарсандаа зvрх цээж цємєртєл нvдэх чимээ хажууд байгаа хvнд сонсогдох вий гэж санаа зовж vзэх юмсан гэсэн хvсэл байна. Хагартлаа уурлаж хэн нэгнийг уйлтал нь загнаж vзэх юмсан гэсэн хvсэл байна. Би чинийх, vргэлж чинийх гэсэн vгийг дургvйцэн байж сонсож vзмээр байна. Хэн нэгнийг харангуутаа нvдээ хорстол уурлаж vзмээр байна.

Амьдралдаа би ганхцан удаа л жинхэнээсээ зодолдож vзсэн юм. Оюутан байхад. Би оюутны холбоонд байдаг байлаа. ТИС-ийн. Гадаад хэлний сургуулийн Оюутны Зєвлєлийн дарга Мєнхсоёл гээд нэг баагий байдаг байсан юм тэгэхэд. Манайхан нэг арга хэмжээ зохиогоод бvгдээрээ Найрамдал явсан юм билээ. Би байгаагvй л дээ. Тэнд мань хvн их онцгvй зураг авахуулсан юм шиг байгаан. Нэг орой би оюутны холбооны єрєєнд сууж байтал нєгєєх чинь ороод ирэв. Би ч сурсан зангаараа хошигноодохов. Нєгєє зурагных нь тухай. Тэгсэн чинь алгадаад авлаа. Ээжээсээ єєр хvнээр алгадуулж vзээгvй би гэнэт уур дvрсгээд л явчихав. Хэрэлдэж байгаад хоёулаа сургуулийн жорлонд орж зодолдох юм болов. Оронгуутаа би нvдний шилээ авч энгэрийнхээ халаасанд хийлээ. Тэгээд л хоёулаа зодолдож эхлэв. Тэр надаас нэлээн єндєр бараг метр наятай баагий байсан юм. Єндєр тэгээд намайг дээрээс харж байгаа хvн хаа хvссэн газраа л балбана биз дээ. Би сарвайгаад нvvрэнд нь хvрэхгvй болохоороо пиджакнийх нь цаад энгэрээс нь зvvн гараараа татаж дооvлуулж байгаад баруун гараараа нvvрэн дунд буулгаж алдлаа. Нэг гэдийсэн чинь гар нь орж ирээд яг нvvрэн дунд цохьчихлоо. Хойноо байсан ханыг ар дагзаараа мєргєж орхив. Манараад л явцан. Ер нь дагзаараа юм цохихлээр манардаг юм байлээшт. Дахиж нэг цохиулаад газар унав. Унангуутаа босох оролдого хийн гараараа газар тултал хєл нь хvрч ирээд нvvрэн дундуур тас буугаад л явчлаа. Би єєрийн мэдэлгvй П***** гээд л ориллоо. Тэр мєчийг хvртэл бид хоёр чимээгvй л ноцолдоод байсан юм. Тэгсэн чинь цуг байсан хvмvvс бид хоёрыг салгаж зодоон дууслаа. Би зодуулж. Хоёулаа хамрынхаа цусыг тогтоох гэж оролдоно. Тольны ємнє зэрэгцээд зогсчихсон. Минийх ч тэгэсгээд намдчихсан. Харин нєгєєдєхийнх чинь зогсохгvй байсаар л байлаа. Би бушуухан нvvрээ угааж аваад гарав. МУИС орж Мєєнєєтэй уулзмаар санагдаж байлаа. Гараад алхаж байхад зодуулсандаа бус хvний нvдэнд багтаж харагдсандаа хамаг шар минь гозойж байв. Хvн бvгд л шоолж байхад яагаад заавал намайг алгадаж байгаан бол гэж бодохоос л уур хvрээд байлаа. Маргааш нь нvд бондойтол хавдчихсан сэрэв. Хичээлдээ явсангvй. Нєгєєдєр нь ч бас. Гурав дахь єдєр нь босоод арай гайгvй болсон байхаар нь хичээлдээ явлаа. Ангийнхаа хаалгаар шагайгаад хаахад манай ангийн арван хэдэн залуу гараад ирэв. Томоотой хамгийн тайван зантай намайг хvнд цохиулцан байхыг хараад гайхсан байх л даа. Хэн цохив гэж бvгд асууна. Би Соёлоо гээд л хэллээ. Нєгєєдvvл чинь тэрнийг алах юм болоод бvгд оюутны холбоо руу явлаа. Би ч болбол тэр нєхрийг зодуулчихъя гэсэн бодолтой араас нь дагаад алхав. Очоод харсан чинь нєгєєдєхний хоёр нvд хоёулаа тагларчиж. Бєлцийтлєє л хавдсан юм явж байна. Би одоо садист юм уу хаашаа юм тэрнийг нь хараад баярлаж байна. Хангалттай гэж бодож билээ. Тэгээд найз нарыгаа тараад яв гэж байгаад тарааж байсан юм даг.

4 comments:

Nana said...

hehe, lag goyo bichleg baina, bolj muu hogiig gsn.

Док said...

хахаха, ёоо элэг авчихиймаа

Nana said...

dok> 2-laa iher tsenher ishig shig l hehe,odoo buur ger orondoo uzegddeggui ezengui aild zeregleeteel, hehe.

Nuugii said...

Ёоо бараг л зодолдож байгаа хоёр хүнийг харлаа...