Saturday, October 05, 2019

Ирланд хүн

Тал нь сайн өдрийн мишээл бэлэглэе ээ. Өчигдрийн жаргалдаа алжаасан улс бага шартаасай!



Уушийн газрын лангуунд хоёр эр зэргэлдээ сууж байв. Нэг нь нөгөөх рүүгээ хандан:

- Өршөөгөөрэй, таныг ирланд хүн юм гэдгийг анзаарахгүй байж чадсангүй, - гэхэд цаадах нь маш бахархалтайгаар:

- Тийм ээ, би Ирланд хүн, - гэж хариулав.

- Би ч бас Ирланд хүн. Та аль хавийнх билээ?

- Би Дублиных ээ.

- Би бас Дублиных шүү дээ.

- Пээ, Ариун гэгээн Мэри эхийн ачлал минь гэж, Дублины аль хэсэг билээ?

- Жижигхээн сайхан газар байдаг юм. Хуучин хотын төв байсан МакКлири гудамжинд амьдарч байлаа даа.

- Күэ ийм заяа тавилан гэж байх уу даа, таминь ээ! Би ч бас! Би ч бас! Та аль сургуульд явж байсан бэ?

- Мэдээж Гэгээн Мэригийн сургуульд байлгүй яах вэ, - гэхэд өнөөхийнх нь царай аз жаргалаар гэрэлтээд ирвэй.

- Хүүе тийм үү? Хэдэн оны төгсөлт вэ?

- За байз, 1964 оны төгсөлт юм байна.

- Тэнгэр бурхан та бид хоёрыг дээрээс тольдон ивээж байх бололтой. Ингээд нэг дор сууж таарах гэж бас байдаг аа? Би ч бас 1964 оны төгсөлт шүү дээ.

Яг энэ үеэр Вики гаднаас орж ирээд лангуун дээр очиж уух юм захиалав. Бармэн захиалгыг нь өгөнгөө:

- Өнөөдөр ч урт өдөр болох нь дээ.

- Юу болоо вэ, Брайан?

- Мөрфигийн ихрүүд ахиад л тасарчихаж.

No comments: