Monday, July 01, 2019

ТАВТАЙ НОЙРСООРОЙ, САР АА

Хаалганд хадаас
Хаяанд шил
Шалаар тараасан
Шовх зүү, бас
Асаалттай зурагт
Би чиний эзгүйд
Буу агсан унтдаг.
Орны дэргэд ирт мэс
Атгасан гарт минь харилцуур утас
Шалан дээр нохойгоо хэвтүүлж
Тавиур дээр мөнгө зэхээстэй.
Цор ганцаар ахуйд зүүд хүртэл ирэхгүй
Зовж байна би, тэвчих арга алга.

Яалтай ч билээ би, ердөө л жаахан охин
Яах билээ, гэрэл бөхөж харанхуй нөмрөхөд,
Гэнэт сэвших салхи, гиншиж эхлэв үү
Гэр лүү минь дагасан тэр хүн гадаа ирэв үү.

Сар минь, амгалан нойрсооч,
Нарыг би одоо хүснэм
Яг өдийд л мандахгүй бол
Яалт ч үгүй би өнгөрчээ.
Сарыг бушуухан эс үдвээс
Саатах юмгүй цаг минь дуусаа.

Усан санд аварга загас
Урдах модонд чөтгөр шуламс
Гаж донтой хөршийн өвгөн
Ганихарч намайг байнга ажина.
Хөлийн чимээ хонгилд дугарах шиг
Орны хөндийд юу ч юм байх шиг
Гадаах бут руу гүйгээд орчихов уу
Цонхны цаадах тавцан дээр
Цомцойгоод сууж байна том хар хэрээ
Ханын цаанаас хэн нэгний
Хумсаараа маажих зэвүүн чимээ

Яалтай ч билээ би, ердөө л жаахан охин
Яах билээ, гэрэл бөхөж харанхуй нөмрөхөд,
Гэнэт сэвших салхи, гиншиж эхлэв үү
Гэр лүү минь дагасан тэр хүн гадаа ирэв үү.

Сар минь, амгалан нойрсооч,
Нарыг би одоо хүснэм
Яг өдийд л мандахгүй бол
Яалт ч үгүй би өнгөрчээ.
Сарыг бушуухан эс үдвээс
Саатах юмгүй цаг минь дуусаа.

Тэртээ дээр гарсан чи минь
Танхил намайгаа яаж аврах вэ?
Тийшээ намайг аваачхаар
Түнэр харанхуй айсуй
Хомхой амаа ангайсаар
Ор луу минь зүтгэж
Нүүрийг минь үнсэвч
Гарыг минь иднэ.

Яалтай ч билээ би, ердөө л жаахан охин
Яах билээ, гэрэл бөхөж харанхуй нөмрөхөд,
Гэнэт сэвших салхи, гиншиж эхлэв үү
Гэр лүү минь дагасан тэр хүн гадаа ирэв үү.

Сар минь, амгалан нойрсооч,
Нарыг би одоо хүснэм
Яг өдийд л мандахгүй бол
Яалт ч үгүй би өнгөрчээ.
Сарыг бушуухан эс үдвээс
Саатах юмгүй цаг минь дуусаа.

Сарыг бушуухан эс үдвээс
Саатах юмгүй цаг минь дуусаа.
Сарыг бушуухан эс үдвээс
Саатах юмгүй цаг минь дуусаа.


No comments: