Wednesday, April 19, 2017

Soha - Mil Pasos (Мянган алхам)

Ойрмогхон энэ дуунд хэсэг дурлаад. Ер нь юуны тухай юм бол гэж бодоод үгийг нь хайж үзтэл их аятайхан үгтэй юм. Хальт бантагначихлаа. Яахав яахав. Хэл дамнуулан хазгай муруй буулгасан тул Испани хэлтнүүд минь өршөөх буйзаа.
МЯНГАН АЛХАМ
Нэг алхам, би үүрд явлаа.
Нэг л зоримог алхам
Урагш давшсан алхам
Хоёр алхам, чам руу огт харалгүй би одлоо.
Нэгэнт хол оджээ би
Хоёр алхам, би чамайг хэдийн мартсан.
Гурван алхам, дорныг зорин довтолгож явна би.
Өмнийг ч зорилоо, өрнийг ч зорилоо.
Гурван алхам, хэтэрхий холдов уу, гэж надад санагдах ч шиг.
Дахилт:
Тэгээд, эгж хэзээ ирэх вэ, чи?
- Би эргэж ирэхгүй ээ.
Эгж хэзээ ирэх вэ, чи?
- Нэгэнт хол оджээ би
Эгж хэзээ ирэх вэ, чи?
- Нэг л өдөр, эсвэл хэзээ ч үгүй.
Тэгээд, эгж хэзээ ирэх вэ, чи?
- Анхны алхмаа би хэдийн хийсэн
Эгж хэзээ ирэх вэ, чи?
- Намайг бүү хүлээ
Эгж хэзээ ирэх вэ, чи?
- Нэг л өдөр, эсвэл хэзээ ч үгүй.
Дөрвөн алхам, санахыг би хүснэм
Дөрвөн алхам, мэднэ би угаасаа
Чиний намайг, би чамайг хайрладаг асныг
Таван алхам, уйтгарт авталгүй өөрийгөө аваад
Тэртээ хол алхан оджээ
Таван алхам, чамайг уучлав, би
Зургаан алхам, бараг л долоо
Цаашаа хэрхэн тоолохоо үл мэднэ, би
Мянган алхам, тэгээд цаашаа, би зогссоор л.
Дахилт:
Тэгээд, эгж хэзээ ирэх вэ, чи?
- Би эргэж ирэхгүй ээ.
Эгж хэзээ ирэх вэ, чи?
- Нэгэнт хол оджээ би
Эгж хэзээ ирэх вэ, чи?
- Нэг л өдөр, эсвэл хэзээ ч үгүй.
Тэгээд, эгж хэзээ ирэх вэ, чи?
- Анхны алхмаа би хэдийн хийсэн
Эгж хэзээ ирэх вэ, чи?
- Намайг бүү хүлээ
Эгж хэзээ ирэх вэ, чи?
- Нэг л өдөр, эсвэл хэзээ ч үгүй.
Нэг алхам, хоёр алхам, гурван алхам, дөрвөн алхам, таван алхам,...
Мянган алхам...
Дахилт:
Тэгээд, эгж хэзээ ирэх вэ, чи?
- Би эргэж ирэхгүй ээ.
Эгж хэзээ ирэх вэ, чи?
- Нэгэнт хол оджээ би
Эгж хэзээ ирэх вэ, чи?
- Нэг л өдөр, эсвэл хэзээ ч үгүй.
Тэгээд, эгж хэзээ ирэх вэ, чи?
- Анхны алхмаа би хэдийн хийсэн
Эгж хэзээ ирэх вэ, чи?
- Намайг бүү хүлээ
Эгж хэзээ ирэх вэ, чи?
- Нэг л өдөр, эсвэл хэзээ ч үгүй.

No comments: