Sunday, August 27, 2006

Багын явдал #2

Би бага байхын л кинонд дуртай хvvхэд байлаа. Дєлєєг гэрт цоожтой байхад би хvнтэй цуг кино театрт кино vзсэн шигээ явдаг байлаа.

Ээж єглєє бид хоёрыг гэрт цоожлоод явахдаа гэрээ сайхан цэвэрлэхийг vvрэгдлээ. Дандаа л vймvvлж зовоож, балиар заваан байж ээждээ ажил гаргаж байдаг юм чинь ганц удаа муу ээжийгээ баярлуулах санаатай хоёулаа их цэвэрлэгээ хийж эхлэв. Процесс бол маш амархан. Дээгvvр байгаа хамаг юмыг шалан дээр буулгаж байгаад бvгдэнг нь буцааж байранд нь эмх цэгцтэй тавих, тэгээд дараа нь шалан дээрх хогоо шvvрдэх. Ийм л энгийн vйлдэл. За яахав тэгээд нэгдvгээр алхам руугаа орлоо. Дєлєє бид хоёр. Хамаг юмаа шалаар тарааж шидэв. Ор. Yvvvv. Орон дээр байсан хамаг гудас дэвсгэрийг хуу хамлаа. ПYРШ!!!!!! Ураа!!!!! Ээж загнаад байдын, байхгvй байхад нь хэд дэвкрээд авъя байз. Хоёулаа ёстой нэг шавайгаа ханатал vсэрч авлаа. Хэсэг vсэрч байтал ємнєхєн нь vзсэн нэг кино санаанд зурсгээл ороод ирсэн. Дєлєє vзээгvй. Хєєрхий амьтан. Ярьж єгєх хэрэгтэй. Орон дээрээ сууж байгаад л ярьж гарлаа даа. Тэр кинон дээр нэг баатрыг нум сумаар алж байгаа юм л гардаг байсан шиг байгаам. Бодвол сум нь нэвт зоогдоод vзvvр нь цус болоод гарч ирсэн байх. Би тэрнийг нь "цус харвалаа" гээд харцан. Дєлєєд яг тэгж ярьсан. хэхэхэ. Сvvлд нь бодоод байхад хvмvvс хоорондоо цус харвасан барьсан гээл ярихлээр нь би нээх мэддэг хvн ойлгоод байдаг байсан юм. хэхэхэ. Нєгєє л сум чинь цээжийг нь нэвт сvлбээл гарч ирж байгаа нь нvдэнд харагдана шvv дээ.

За тэгээд кино ярьж байсан чинь хажуу айлын охин хаалганы цаанаас яриа єдєж байнаа. Бид хоёр очоод л шууд хэрэлдсэн. Хаалганы хоёр талаас баахан хэрэлдээл, би "Сисима сэгсгэр vстэй Даариймаа" энэ тэр гэж тэр охиныг дээрэлхэж байсан чинь нєгєєдєх чинь ээжид чинь хэлнэ гэнэ. Хэл хэл хэлэн дээр чинь 50 мєнгє тавихгvй юм чинь гэж би арзганаж байтал, нєгєєх чинь Мєєеє эгч ээ гээл цаашаагаа нэг хvн рvv юм хэллээ. Би шууд арзганахаа болиод чих тавин сонслоо. Манайх 3 давхар байшингийн 3 давхарт голын хаалга байсын. Хоёр давхраас нэг хvн єгсєж байна гэж надад мэдэгдэв. Эмэгтэй хvн бололтой тог тог гээл гарч ирж байна. Улам анхааралтай сонсож байсан чинь Яасан гээл ээжийн дуу гарлаа шvv. Пал хийгээл явцан. Гэнэт би юу хийх ёстой байлаа гэж бодогдов. Ээ хєєрхий гvйцэт цэвэрлэчихдэг байж гэж бодогдоход халти гэмшил. Хаалгаа шууд дотроос нь эрвээхий цоожоор нь цоожилчоод нэмэр болгох санаатай Дєлєєгєєр даруулчив. Би єєрєє тvргэн команд авсан байлдагч шиг маш хурдан хєдєлж нєгєє юмнуудаа байранд нь тавихаар оролдлоо. Цоожинд тvлхvvр шургах сонсогдож хаалга онгойлгох гэж ээж оролдов. Онгойлгочоод орох гээд хаалгаа тvлхэхэд нь цоожтой байхаар уурласан байх даа. Онгойлго наадхаа гэж загнахад нь Дєлєє зайлуул их айсан байх. Цогоо хурдлаачээ би онгойлголоо шvv гээл. Ээж цаанаас нь загнаастай хаалга тогшоостой. Зайлуул муу ээжийн минь ажил мангар хол байсан юм. Ойн ТМС гэдэг газар номын санч хийдэг байлаа. Надад гоё гоё номнууд авчирдаг байсан. Бараг Шvдэнзний vйлдвэр ч билvv нэг тийм газар. Автус байхын биш алхаж л ирдэг байсан байх. Ядраад ирэхэд нь нєгєєдvvл нь хvнтэй хэрэлдчээд гэртээ оруулахгvй байхаар яах вэ? хэхэхэ. Эцсийн эцэст намайг "гэрээ цэвэрлэж" дуусаагvй байхад Дєлєєгийн хориглолт дотоод гадаадын олон шалтгаанаас болж задран уналаа. Хаалга онгойлгоол ээж ороод ирсэн. Аймаар уурлацан ёстой ална даа гэх шиг. Ийийий. Дєлєє шууд л уйлаад. Миний муу дvv жоохондоо ээжээс их айдаг байсан байх аа. Ээж Дєлєєг шууд хажуу тийш нь тvлхээд л над руу дайрсан. Би зvгээр байж байгаад зодуулах санаагvй тул гурван єрєєгєє дамжаал ээжээс зугтаагаад байсан. Даанч юманд хязгаар гэж байдаг тул гуравдахь єрєєнєєсєє эрvvл гарч чадаагvй л дээ. хэхэхэ. Сайхан чарлаад л зодуулсан байх даа. Одоо бодохоор инээд хvрээд байдын ээжийн хажуугаар зєрєєд гvйчихгvй яасын бол?

Ээж бид хоёрыг аймаар зоддог байж билээ. Гvпр утас гээд байдагшдээ. Нарийхаан тємєр утас, гадуураа хаймран гэртэй цахилгааны голдуу утас. Тэрvvгээр ороолгоно. Улаан гvвдрvv гараад л хорсоод явчихна. Би нээх нусгай шар бацаан байсан юм. Шор хийтэл татаад л... хэхэ. Ээжийн ганц дургvй юм тэр. Муу тэнэг нусаа идээд гээл их уурлана. Нусаа сороод байхаар ээж уурласан уу яасан нэг удаа намайг хашрааж билээ. Нэг ягаан пяавран иштэй хутга байдаг байсын манайд. Бид нар ээжийн хутга гэж нэрлэдэг. Тэрнийгээ пилээтгэн дээр тавьцан улайсгаад байж байхаар нь би яагаад тэгж байгааг нь асуулаа. Чиний хамрыг тvлнэ, нус сордоггvй болгоно гэх ухааны юм хэлсэн байх аа ээж. Би яагаад ч юм аймаар итгээд тэрэнд нь. Нэг хэсэгтээ нусаа нийдэг болсон байх. Тэхдээ тєрєлхийн юм гэдэг чинь тєрєлхийн л байна ш дээ. хэхэ. Хэсэг хугацааны дараа буцаад л сордог болсон доо.

2 comments:

Anonymous said...

Ziaak, yuny umnu Tsogoo anddaa ooriin gesen blogtoi bolsond bayar hurgie. Ehnees avaad unshij suuna. Huurhun dursamjuud baina aa, naizad ni taalagdaj baina. End chini chamaas oor hun blog bichij bolohiimuu? Zuvhun dursamjaa l bichih uu, yaah ve?

Za tegeed keep going my friend. Wish you all the best. Funtik

Chariote said...

hehe baahan ineelee yamar aimar ineedtei bas unen yum be